Subscribe:

Sunday, January 3, 2010

Masa


Masa, sebut sahaja pasal masa confirm, adusss.... tak cukup masa la... tp, pernah tak kita terfikir. salah siapa sebenarnya? sehinggakan masa yang lama jadi tak cukup? Perdana Menteri kita, ada 24 jam. Duli Yang Mulia Agung kita, juga ada 24 jam. tp, kita sendiri, mengapa tak cukup masa.

aku, nak merungut penat, aku yang memilih ke jalan ini. aku bersyukur pada Allah, kerana mengizinkan aku serta memberi aku kekuatan untuk bekerja seperti ini.

aku dah makin lalai. pelajaran, tengok saja, baca satu baris saja dah memberatkan mata aku. sbb, otak letih memikirkan program yang hendak dijalankan. aku semakin hari semakin risau dengan keadaan aku sekarang ini. dulu, aku rajin ke surau, sejak 2, 3 hari ini, lps sahaja maghrib, tertido. sedar-sedar jam ditangan sudah pukul 9. itupun, roomate yang kejutkan untuk solat isya'. aku dah semakin jauh... Ya Allah... selamatkan lah aku.

0 comments:

Post a Comment