Subscribe:

Friday, June 18, 2010

#1 : Kata Pujangga

... Kejayaan terhasil daripada ketabahan yang bermatlamat ...


... Saya dengar dan saya lupa ... saya lihat dan saya ingat ... saya buat dan saya faham ...


... Bina persahabatan melalui perniagaan lebih baik dari bina perniagaan melalui persahabatan ...


... Revell telah menyediakan pelan perniagaan terbaik untuk anda. Langkah seterusnya adalah terletak kepada anda ...


... Baik, lebih baik & yang terbaik. Kami tidak akan berhenti berusaha sehingga baik menjadi lebih baik dan lebih baik menjadi yang terbaik ...


... Kejayaan hanya boleh diperolehi dari kerja keras dan usaha anda melalui jualan barangan Revell dan kejayaan jualan pengedar Revell tajaan anda ...


... Manakah lebih baik, seorang pekerja membuat 100% kerja atau 10 orang pekerja membuat 10% kerja setiap seorang? ... Produktiviti seorang pekerja mungkin menurun tetapi inilah yang dinamakan duplikasi ...


... Semangat yang berapi api adalah sebahagian dari sikap berani yang timbul kerana dorongan keyakinan terhadap diri sendiri ... tetapi, hanya dengan semangat semata mata tanpa disertakan dengan pengetahuan tentang apa yang akan dihadapi adalah tidak bermakna apa apa ...


... Peluang datang hanya sekali. Mereka mengetuk dan terus mengetuk pintu hati anda. Mereka tidak masuk kerana ia dikunci dari dalam. Hanya anda seorang yang memegang kunci pintu hati anda. Anda terpaksa membuka pintu hati anda untuk menerima peluang yang datang hanya sekali ini ...

:

0 comments:

Post a Comment