Subscribe:

Saturday, May 30, 2009

Selamat Tinggal UTMKL

Setahun aku di UTMKL, pelbagai kenangan aku telah terbenam di benak fikiran ku, manis, pahit, sedih, pilu, marah, dengki, cemburu, suka, bangga, penting diri sendiri, semua ini, aku dapat merasainya selama 3 tahun aku di UTMKL. Aku aktif dalam persatuan, aku aktif dalam belajar. Semuanya ini, aku belajar, aku di didik di UTMKL. Aku juga dapat kenal siapa kawan, siapa lawan. Aku dapat tahu, yang mana benar, dan yang mana palsu. Bermulanya aku di UTMKL, aku hanya keseorangan. hanya bertemankan diri yang tidak mengerti sebarang maksud berdikari. Setelah aku belajar, setelah aku kenal, maka aku boleh membawa diri aku di alam remaja ini. Pengangan yang kuat pada agama membuatkan aku seorang yang kuat semangat.

Semuanya, wujud apabila masuknya aku di UTMKL.

aku mengenali rakan-rakanku, terutama Amir, Farid, Mazuan, Ishak, Fikri dan kawan-kawan yang kenal diri aku ini. Terutama sekali, geng-geng RED MAFIA. Mazuan, Amir, Farid dan Ishak.

kemana pun kita, kita tetap RED MAFIA. Kemana jua kita, kita tetap sahabat dunia akhirat. itulah nilai persahabatan kita. Selalulah, mendoakan agar kita kekal bersahabat. Amin ya robbal 'alamin.

SELAMAT TINGGAL UTMKL...
SELAMAT TINGGAL UTMKL...
SELAMAT TINGGAL UTMKL...

0 comments:

Post a Comment