Subscribe:

Friday, March 16, 2012

Ruang Sempit

Sekarang dah masuk bulan 3. Sekarang dah minggu ke-4. Projek Sarjana Muda, PSM aku masih tidak nampak apa-apa progress lagi. dah minggu ke-4. Member-member aku yang sama ambil PSM dgn aku, semua dah mula dengan GUI diorang. Haish... risau la... Berapa lama lagi aku nak rest nie. Lama sangat dah dok rest jer. Petang jumaat nie aku nak jumpa student master Dr. Azurah, Abg Nazif. Nak tanya pasal connect minitab dengan VB. Huh, susah la... Klu senang, bukan PSM la arif woi.

Student lain semua cakap untung la kelas sehari jer. Wal hal, halangan dan kekangan memang susah. susah nak plan tuk sehari ini, nak buat apa, alih2 apa yang aku buat, lepak PSZ. on FB last2 mencari cara nak link 2 perisian tu. dah 3 minggu aku buat benda yang sama. Masih tak ada apa2 lagi. minggu depan dah present progress. Urm... hanya Allah sahaja lah yang tahu.

Masa berlalu sangat pantas. 29 Mac, aku ada test JPJ. aku daftar lesen kereta RM700. family aku kata mahal. Entah la, bagi aku standard la. Area JB kot. Area kota. :) yang penting, aku akan usaha untuk dapatkan lesen kereta. seumur hidup jer pun untuk test dengan JPJ. lepas tu dah ok dah. :)

sambung...

0 comments:

Post a Comment