Subscribe:

Thursday, September 1, 2011

Aidilfitri Siri 1

Aku bersyukur pada Allah diatas kesempatan yang diberikan pada aku untuk menyambut Aidilfitri untuk kali ke 23 sempena umur aku yang ke-23. Seperti tahun-tahun sebelumnya, habis sahaja solat hari raya, aku jadi penyambut tetamu yang datang ke rumah aku. huhuhu... ramai der yg datang. Habis jer diorang semua balik, aku terus ke rumah pak jang aku, semestinya laksa jadi santapan utama di rumah pakjang aku... huhuuu sedap... lama tak makan laksa.

Lepas tu aku terus ke rumah tok guru aku, pakjang salim. perkena tapai sebiji dua. Hah! tu yang unik sikit raya nie. Tapai, manis dia, semua cukup la. Dah puas berjalan terus, balik kerumah pergh... penat tok leh nak ngoyak gapo... memang penat seh...

habis jer solat maghrib, aku tido... letak jer kepala... huh... melayang diulai mimpi... sedap tol tido...


Sambung cerita, aku pun prepared untuk esok. Esok family aku ada makan besar. Tengah hari makan besar dan BBQ belah malam nyer. Mesti best.

to be continued...


0 comments:

Post a Comment