Subscribe:

Saturday, September 3, 2011

Aku KO Siri 1


Hari ni hari pertama aku bertugas sebagai krew minggu transformasi mahasiswa UTM. aku berfungsi sebagai ketua operasi atau dikenali as, KO. Bukan KO mati, but, Ketua Operasi. biar jelas k... Semalam aku buat postmortem aku yang pertama dengan krew2 aku, bincang pasal bertugas di Kolej 9. yang mana kami buat 2 sesi. Sesi pagi dan sesi petang.

Kemudian, turut bincang pasal gerak kerja logistik di kolej pagi nie. Banyak juga kerjanya nampak. Kerusinya, Mejanya. pakat belake tak susun lagi. urm...

lain dari tu, bincang pasal wakil krew kolej yang akan bertugas as krew pengangkutan pagi nie. banyak gak yg dibincangkan. alih-alih dapat la sorg yg sudi. huhuhuuu...

hbs tu, pakat makan kuih raya... sedap kot... hahaa... apa-apa pun, selamat hari raya, maaf zahir batin. kita continue dgn Aku KO Siri ke-2... nantikan...

0 comments:

Post a Comment