Subscribe:

Monday, February 13, 2012

Bila Aku Bersuara!!!

Semalam aku sampai JB Sentral, dari Taiping, 9 malam. 12 jam perjalanan... lama la... Sementara tunggu sahabat aku dtg ambil, Muhamad Syafiq Mohammed (Terima kasih abe...), tunggu dari jam 9 malam hingga 12 malam. sebab jem ada perayaan menda tah... kaum cina saja penuh kat sebelah dataran lapang sebelah CS. sambut apa entah la... urm... tp itu bukanpoint dia. Point dia sepanjang aku lepak kat pintu masuk JB Sentral, punya cuci mata dibuatnya. mana tidaknya, kiri kanan nampak betis putih, atas bawah nampak peha putih, dpn belakang namapk laki pompuan peluk-peluk, tengok sana, rambut pacak, tengok sini rambut perang. yg pakai boxer pun ada, awat yg tak pakai seluar dalam jer terus. siapa diorg tu, anak muda kita. Allah... sedih la... au tengok. mau geleng kepala aku dibuatnya. ada yg couple laki melayu, pompuan cina.. urm... akhir zaman doh... sedar la wei.. sedar...

0 comments:

Post a Comment