Subscribe:

Sunday, February 12, 2012

Secakir Kasih

Tanggal 12 Feb 2012, aku akan berangkat ke UTM JB dengan train. Harga tiket RM57 kelas kedua. Naik dari Stesen Taiping, terus ke JB Sentral. Semoga selamat dalam perjalanan. Tapi, walaubagaimana pun, malas aku nak balik UTM. balik pun tak tau nak buat apa. Kuliah tinggal sehari jer, hari khamis-3 jam. 8pm sampai 12pm. Kemudian PSM. memang bosan la nanti life kat UTM. Dulu berjawatan dalam organisasi, best la juga. ada juga kerja nak buat. lepas nie, urmmmmm... tak tau la... kena tanam niat tuk bersungguh-sungguh set DEKAN sem nie. InsyaAllah. Tapi, apa pun, dlm cuti aku kali nie, aku layan sangat2, mana tidaknya, 4 hari di KL, 3 hari di jerteh Terengganu, 7 hari di Kampung. 1 hari, lepak2 dengan abg aku, χεηιοη Freedomz Rytonez kat Bukit Merah. Dekat 5 tahun dah tak masuk taman tema air tu. RM15 jer pun, murah2... harga penduduk setempat. yg paling penting, bersama ayahanda dan bonda tercinta. Itulah secara ringkas life aku waktu cuti nie. masa kat KL sempat juga jumpa Sahak Zast geng RED MAFIA. gi jerteh, jd MC kenduri kahwin anak pengetua. Masa di kenduri rumah pengetua, lepak2 dengan Abe, Juka, dan Juwe. Hebatlah... Hbt la... Masjid Hadhari aku dah jelajah, Masjid kristal tak sempat nak g. Next time!

0 comments:

Post a Comment